Autor Wiadomość
Tutor Kuba
PostWysłany: Pią 22:13, 10 Lis 2006    Temat postu: OBSIDIAN KNIFE

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

pos = getPlayerPosition(cid)
--minosy-------
if item2.itemid == 2831 or item2.itemid == 2866 or item2.itemid == 2871 or item2.itemid == 2876 then
rand = math.random(1, 50)
if rand == 1 then
doPlayerAddItem(cid,5878,1)
doSendMagicEffect(pos, 14)

else
doSendMagicEffect(topos,2)
end
if item2.itemid == 2876 then
doTransformItem(item2.uid,2877)
elseif item2.itemid == 2866 then
doTransformItem(item2.uid,2867)
elseif item2.itemid == 2871 then
doTransformItem(item2.uid,2872)
else
doTransformItem(item2.uid,2831)
end
---zielony smok----
elseif item2.itemid == 2844 then
rand = math.random(1, 50)
if rand == 1 then
doPlayerAddItem(cid,5877,1)
doSendMagicEffect(pos, 14)
else
doSendMagicEffect(topos,2)
end
doTransformItem(item2.uid,2845)
----drgon lord ---
elseif item2.itemid == 2881 then
rand = math.random(1, 50)
if rand == 1 then
doPlayerAddItem(cid,5948,1)
doSendMagicEffect(pos, 14)
else
doSendMagicEffect(topos,2)
end
doTransformItem(item2.uid,2882)


---Lizardy---
elseif item2.itemid == 4256 or item2.itemid == 4259 or item2.itemid == 4262 then
rand = math.random(1, 50)
if rand == 1 then
doPlayerAddItem(cid,5876,1)
doSendMagicEffect(pos, 14)
else
doSendMagicEffect(topos,2)
end
if item2.itemid == 4256 then
doTransformItem(item2.uid,4257)
elseif item2.itemid == 4259 then
doTransformItem(item2.uid,4260)
else
doTransformItem(item2.uid,4263)
end
---koniec---
else
return 1
end

return 1
end

Teraz powinien działać 100% poprawnie.

Dodałem IDy takie jak dostałem w PW Smile Tylko podpiąć i grać, nic do modyfikowania, dodałem lizardy Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group